Wednesday, June 3, 2009

Is Feeling...

CRAZYYYYYYYY....

Mak ai, bosannya hamba mu ini..... Tak sabar rasanye masuk Uni (itupun kalau berjaya la). Dapat ku lari dari hidupku yang bosan ini! Hari-hari hadap lappy, apetah yang ku buat pun ku tak tahu. Hehehe. Selamat ada Erin dan Ainun tuk teman kan ku online (kerana mereka pun Bosan juga. Hehe)

SEDIHHHHHHH...

Kenapalah di dunia ini wujud manusia yang sanggup luapakan kawan?? Kenapa?! Apabila di-sms, tidak dibalas. Malas rasa hendak cll, tahu dia takkan angkat. Biarkanlah dia, hidup dia. Asalkan dia bahagia. Bila dia cari aku lagi... Tahu la dia nanti!

and macam-macam lagi..!

sePekara lagi, Kawan-kawanku banayk tanya nasihat aku, aku risau la nasihat yang aku bagi itu salah dan akan menambahkan lagi kepada masalh mereka. Hmmmmm. Mereka kata sebab mereka hargai pendapat aku tapi.... Risau juga. Harap ape yang ku nasihati itu akan membantu mereka.. Amin....

Last-last sekali

Yeay! Jumaat balik Kuantan..! hehehe. Jumpa la family ku...

No comments:

Post a Comment