Thursday, July 16, 2009

3 weeks here..!!

Sedar tak sedar dah 3 minggu ku disini. Huhu. Lama dah tu bebs..! Hehe. first assignment pun dah hantar semalam. Class Puan Beri. Teketar siot..! First assignment la katakan. Tajuknye 'The Importance of Public Speaking'. Eh mencampap assigmnet ku plak dah. Sori2. Hehe.

Eh nanti aku masuk Sukan antara Fakulti (SAF) tau. Sukan biasa2 je, emmm Futsal, Frisbee, Catur dan..... Tarik Tali...!!!!! Haha. Oh ye dan aku juga telah terpilih jadi AJK Informasi & Media Kolej Melati. Itu pun aku dah siapkan kerja tau, edit gambar tuk montaj bagi Malam Tautan Kasih Kolej Melati di Dewan Sri Budiman bertarikh 21 July 2009 ini. Bodoh giler aku edit.

*mengeluh*

Baru 3 minggu, dah macam2 aku buat tau. Hehe. Gila kuasa kot. Tapi aku masih maintain nak jadi MPP fakulti ku. Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media. Hehe.

Oh ye lagi, kawan ku Nik, dia hilang purse jadi smlm aku teman dia g Balai Polis. Takut gak sbb tu first time aku jejak kaki ke dlm sana. Hehe. Selamat Polis2 dalam tu baik2 blaka. Siap ada yang mengayat aku! Gatai! hehe.

Okeh la got to go sbb ada perjumpaan sequence karang. MC226. Sequence baru siot. Tak ramai gler!. Kelas Dr Rahmat after that, like this lecturer. Dia ajar Thinking and Writing Strategies...

okei dokei.....! Bye

No comments:

Post a Comment