Saturday, July 18, 2009

Jerebu oh Jerebu

Sejak dua menjak ini ramai pula yang tak sihat. batuk sana sini, demem... Semua gara-gara Jerebu (aku rase la). Cian Yumie dan Nik. Demam panas siot. kesian...! Aku pun terkena jugak.. Tapi mujur sakit tekak dan hidung je. Tapi sempat gak la pening yang teramat. Huhu.

Sebenarnya aku tgah basuh baju ni, tapi smbil tunggu sempat lagi dtg ke CC. Aku agak sedih ar sbb bilik aku xdpt connect kpd wi-fi, jd terpaksa juga la dtg CC abg kerek ni. Huhu. Assignment byk gak tp slmaber je rileks. huhu.

Oh, Malam Tautan kasih dah ditunda kpd 22 July 09 atas sbb TNC nak gune dewan Annex and DSB. Aku dahla jadi fotografer, terpilih sbb dowang kate ada bakat. Kamera sapa la aku nak pinjam ni??? Aduh....

*pening*

Kelas Intro to Mass Comm tukar hari iaitu hari Khamis. Dah la mlm, aduh... Suah ar nak g meeting pasni.

Okei ar gerak dlu sbb rase mcm dah siap je basuh baju tu. hehe

Chow..!

2 comments:

  1. salma...
    out cbox larh kt dlm blog ni.
    senang aku nk guling2..
    hee~
    bz sudah org itu....

    ReplyDelete
  2. malas la nak buat chatbox..
    hehehhe

    ReplyDelete