Sunday, July 12, 2009

Oh Assigment! ... dan Lain-lain

Today ill be talking in English coz.... Well takde sebab la. Saje. Haha. Huhu sperti tajuk diatas, Assigmnet ku dah banyak weh! Baru seminggu kat sini tapi banyak dah siap la. hehe. Well.....
Lecturer aku suma agak kool la, tak tahu la nanti, skang nampak okei je. huhu.

TAPI *mengeluh*

...... AKU jadi Class Reprisentataive siot! TIDAKKKKKKKK.... Sebulat suara lak tuh. Malas la nak pikul tanggungjawab awal2 mcm ni. Ingat nak stay low dlu, tapi nak wat cmne kn. Owg dh pcaye, terima je la kn?? Lagipun aku kn gila kuasa! Haha (aku ngaku weh!). hehe. Aku dah apply tok exco informasi & media tok Kolej Kediaman aku, smoga dpt la. Aku ada gak apply tuk Ketua Blok tapi tu xnk sgt. Hehe.

By the way, guys kat sini suma HOT! but... lembut la! Tak patot tol... huhu. Maksud aku guys kat Mass Comm la. Tak patot tol... Hehe. Lebih2 lagi Tiqo..... Hehe (gatai!). Tapi takpela mereka cool je, lebih2 lagi Combi! Dah banyak kali aku kena 'bangkai' atau 'hanjing' ngn dia. Huhu. Lawak gler ar dia tuh.

Aku dah jumpe my kazen, Agym. Duk dalam jgak rupenye dia slps sgala konflik. Hehe. Duk Perindu. Eh lupe lak, My Fakulti dekat gler ngn my Kolej tau. 5minit je dh smpai but kena naik Gunung seyh! Semput aku pakai heels tau x!

All in all best gak duk sni, member ku ramai siot! Pening weh! Senior.. Junior suma ada. Maklum la, aku kan senang di ingati. Huhu. Yang rapat dan gila adlh Yumie, Nik, Ratna, Aida, Fairus. Ikin, Sha, Bai, Tiqo, Aiman, Combi dan ramai lagi la. Hehehe. G mane2 ngn mereka knfm havoc! Sakit perut ar gelak2. huhu.

YANG PALING PENTING *senyum lebar*

Aku dapat lappy rini! Yahoooo..! Toshiba siot! Dengar gak aku cakap Raimi tuh. hehe. Dia perunding IT aku, tanye je dia, knfm dia tau. Haha. Aish lupe lak psl roomate aku. Nama dia Aisyah, org Kelantan. Cuma dia junior aku la. Huhu. 19 la dia. Huhu,

Ok la tu je wat masa sknag. Nak kena siapkn assigmnet Puan Beri. Huhu. Dapat lappy kang leh type. yahooooooooooooooooooooo (bukan Google tau! Haha)

2 comments:

  1. wut?!
    u?? heels??
    haha..
    u are already tall enough larh wei.
    lagi tergugat aku rasa...
    :P

    ReplyDelete
  2. ala kena nampak ayu...
    hehehhe
    tapi mmg suma komen la
    salma ko dh cukup tinggi
    tak payah pakai la
    hehehhe

    ReplyDelete