Thursday, July 21, 2011

Apa Ku Buat . ?!



Roooaaaaarrrr!! Sempena OS Lion dah keluar kan, yg mana aku tak nak beli lg. Tunggu Macbook Pro !! Kumpul duit sudah bermula, hiyakkkkkkk. Ambitious berbenar aku ni. Hadoi

So nak masuk sebulan dah aku kerja kat sini and yeah it has been a blast. The work is gradually picking up right now. Suka suka!

Dalam bbrp minggu lg puasa akan tiba, kali pertama puasa masa kerja! Aku akan try terbaik aku utk berjaya mengharungi bulan Ramadhan ini. (Harapnya, seorg abg aku tu berjayalah dgn apa yg dia nak. Hehe). Puasa masa kerja, mcm best je sbb kerja aku tak guna tenaga sgt la kan.

Hari ni dah Khamis and aku belum tengok Hary Potter or even Transformer. I noe sgt lame!! Tp weekends busy sgt sejak dua menjak ni. Huuuu.

Itu jelah. Sayonara !!


No comments:

Post a Comment