Thursday, July 14, 2011

Obsesi : Azam Reddy

Sbb kan aku takde idea nak tulis apa semalam, termuncul di otak tajuk ni, dan dicabar oleh Azam lah utk menulisnya. Haha. Kan dah satu blog entry ttg kwn baik aku dr MassComm ni!!

Bila detik mula kenal? Aku pun tak tahu, yg aku igt tiba-tiba dia dah jadi kwn baik aku. Hahaha. totally weird huh?! Kenal of course masa PPW, masa MDS mana nak kenal lah kan. Lepas tu kita mula terjebak dgn segala bgai aktiviti di uiTM tu ha bermualah dgn MASSA (ko lari ke SMF kan skrg?! Haha).

Lepas byk punya byk join events, terjadilah rapat. Masuk sem 2 rasanya trus terjadilah kita kawan baik. Yeahhhhh.

Azam ni byk ragamnya, tapi yg paling penting, DEGIL!! Suh makan pun susah, diet kunon. Ceit. Sejak dua tiga menjak ni dia asyik kena gastrik je. Smpai pucat-pucatlah muka dia. Hehehe. Kuat merajuk, ini mmg. Hahaha. And suka sgt tidur lewat. Ish3.

Okay, itu negatiflah kot. Yg positifnya, dia ni suka snyum dan ketawa (Sbb tulah PB2 semua sukkkkaaaaa abg Azam. Haha). Kawan yg baiklah, tak bosanlah kenal dia ni. Kiteorg bkan g aktiviti kat UiTM je, tp kat luar je. Gambar aku plg byk konfirm mamat nilah. Hahaha. Beralbum-album, best of buddies la kaakan. Hehhehe.

Senang cerita, bertuah ah aku dpt kenal mamat ni. Ko tak pyh nak kembang sgt sbb aku tulis entry ni ye, sbb aku mmg xde idea sgt dah. Hahaha. Tapi jgn risau ikhlas lah apa aku cakap. Dia ni satu lagi, perangai agak sama dgn aku, itu sbb ngam kot.

Dah dah dah. Itu jelah nak tulis. Hehehe.



5 comments:

  1. motif??hahaa..terharu bile ade entri full mengenai aku...weeeeeeee~ tq2..xie2.. :p

    ReplyDelete
  2. haha. Tp aku punya bkn article lah ye,
    Weeeeehhheee

    ReplyDelete
  3. motif salma.. huhuhu.. bertmbah perasan laa azam tu.. huhuhu..

    ReplyDelete
  4. hahahahaa..jannah nk wat entri blog psl azam gak ke?? :p

    ReplyDelete
  5. saja nak tbh perasan
    (nampak sgt xde idea nak tulis blog knnnnnnn. Hahah?

    ReplyDelete