Tuesday, July 12, 2011

Perkahwinan

Sabtu dan Ahad baru-bau ni aku diupah utk menjadi jurugambar perkahwinan Mas + Ajib (adik abg Ijal. Abgnya InsyaAllah tahun depan katanya. Amin!). Lokasi rumah pengantin perempaun di Kg. Selamat (Aku igt kat Pahang je ada kan Kg Selamat. Okay rindu kampung!!). Mmg meriah yg teramat lah, dengar smpai kena reprint kad jemputan (800 org dijemput!!). mmg tak menang tanagan lah kan aku nak amik gmbr.

Dah la abg Ijal tu kata kat org ramai aku ni org German, dlm semua bangsa itu yg dia pilihnya. Huh!! Bg la British ke? Habis satu kg tanya aku "Akk2, abg Ijal kata akk org German kan?". Aku apa lagi lah, siap tmbh cerita!! "Ye Dik, lahir kat German, tp stay lama dah M'sia ni. I Love M'sia!!". Komen mcm akk ni gebulah, comellah mmg berlambak (kembang sat!!)

Selain tu, it was a sweet wedding. Pengantin dia mmg best dan sporting blaka. Family dia lagilah kan, terbaik!! Hehe. Jadi kini dlm proses editing lah gmbr2 nya, YB Ijal nak Ahad ni. (Jgn marah!).

Lain kali if ada sesiapa nak aku jd jurugambar, silalah jemput ye!!

No comments:

Post a Comment