Sunday, July 24, 2011

Sundae


Hari ini hari Ahad, bila Ahad pada kebiasaannya adalah hari cuti utk semua (kpd yg kerja tu, kesian. Hehe. Just kidding! Mesti korang cuti hari lain kannnn). Okay bila Ahad ni datang, antara dua je aktiviti aku, eh salah 3.

1. keluar dgn member
2. keluar dgn family
3. rehat kat rumah je

Tapi utk minggu ini, aku pilih yg ke-3 !! (sorry Adi, malas bebenor nak keluar lah. Hehe). Tadi pagi ke pasar kat TTDI tu, seperti baiasa, ramailah orangnya. Sekarang ni dah ke aktiviti seterusnyalah, rehat!!! Akhirnya dpt aku melepek kat katil aku ni. Puhhhhh rindu !!

*** nota tengah - #nowlistening Teenage Dreams - Boyce Avenue

Semalam ada ke kena marah. Grrrrrrr. Tak pasal2 plak tuh. -_- !! Yaw brotha, selamat la aku ni jenis chill je, if tak, keluar asap tau !. If ada mslh tu, ckp slow2 suda. Aku ckp je gigit2, bkan buat betul pun (aku bukan karnivor!!). Seumur hidup aku (yg aku igtlah), aku pernah dua kali je terlepas marah org. Puhhhhhhh cukuplah. Paham-paham jelah, aku jd hulk cuma warna merah la. Hehehe.

Okay perlu fokus sekarang !! Kerja harus disiapkn, esok present / brainstorming !!

Khas utk org yg marah aku semalam : Nahhhh

No comments:

Post a Comment